Sunday 15 October 2017

Pokemon Trading Card Game Online Wont Update


Hoekom Gewoond Power Pokemon Gewoond Werk op Wifi gevegte / ambagte Ek en my vriende probeer om 'n WiFi stryd op pokemon doen en ons albei het 'n vol kragbespaar span met toegelaat pokemon maar elke keer as ons probeer om te veg dit sê en maak ons ​​stop. Ons probeer dit sonder kragspaar pokemon dis ons gevang deur onsself en dit werk goed. As toe ek nog 'n nie kragspaar pokemon en hy het in 'n kragbespaar een, sou dit vir my sê ek kon nie veg sy party en maak my weer ophou. Ons kan nie handel kragspaar pokemon as well. ook nie een van ons het enige inligting oor die pokemon, ons albei het hulle al skaars kerse totdat hulle vlak 100 sodat die IV moet goed wees. Ek het probeer om met 2 ander mense wat kragspaar didnt het glad en dit didnt óf werk. Is daar iemand weet wat die probleem cassy1212 - 2 jaar gelede Bykomende besonderhede: Maar Ek dont dink die probleem is powersaves becuase mense doen dit op dieselfde manier wat ek dit gedoen het. En ek weet dit is nie net my powersaves becuase my vriende isnt so goed werk cassy1212 - 2 jaar gelede Antwoorde Dit klink asof die probleem is Power. Miskien vashou aan dit nie gebruik nie Thard Verad (Expert) - 2 jaar gelede 0 1 Hey, ek m met dieselfde kwessies. Omgee as ek gebruik jou vraag (pretty much net kopieer en plak dit op ander plekke) en gee jou die antwoord as ek dit Is daar enige ander manier wat ek kan uwe kontak jou, Monthygreg Monthygreg - 2 jaar gelede 0 0 Ek het 'n teorie . Ek m probeer om die pokemon Ek kuit in te teel en dit verander wanneer hulle uitbroei. Die teorie werk op die feit dat hulle produseer in, sodat as hulle geteel, uitgebroei en geredigeer, dan sal dit te laat werk, eerder as om die spel te erken dat ek tot gevolg gehad het hulle in. Ek het nog om hierdie teorie te toets, maar as jy wil probeer dit, gaan voort. Voel vry om die resultate hier plaas. CaptainRed1000 - 1 jaar gelede 0 0 Deel 2 van my antwoord. Ok, ek probeer net my teorie, en alles werk soos verwag. Soos ek vermoed, die Power produseer pokemon teling sal die spel dink hulle wettig, en die wysiging van hulle het nie verander nie. Ek het geen antwoord vir die verkryging van Legendaries, maar ek neem aan dat as jy hulle character vang, en dit verander, moet dit almal dieselfde werk. CaptainRed1000 - 1 jaar gelede 0 0 Im met dieselfde probleem met behulp van 'n geredigeerde Yveltal wettig gevang in my kopie van Y. TrueYetzalPZ - 1 jaar gelede 0 0 Ja dieselfde probleem wat ek het my Charizard blink en geredigeer dit op powersaves (Dit was my voorgereg Pokemon so dit is wettig) en nou is dit kom nie t werk aanlyn. Ek het sy ev s tot die maksimum limiet 510 en ek verander geslag en bal. Plz ek nodig het 'n awnser :( srry charizard JediTrey - 1 jaar gelede 0 0 Game freak weet dat dit krag is gered een maal is ek Mewtwo belowe dan Kon hulle t handel dit As jy wil weet of 'n HOOPA is wettig dan wat jy kan.. kry die gevangenis bottel Samurott172 -. 11 maande gelede 0 0 Óf dat of jy vir hulle 'n onmoontlike skuif of vermoë Samurott172 - 11 maande gelede 0 0 game freak bygevoeg in sommige kode wat gewoond kragbespaar pokemon laat in die spel, en TBH vir hulle goed , im keelvol mense inbraak in oP pokemon silverhero2964 - 7 maande gelede 0 1 Maak seker dat jou pokemon don t die noodlottige ontmoeting bietjie op die derde skerm wanneer jy dit, ek my broer getoets dat en dit het gewerk (:. Komari1963 - 7 maande gelede 0 0 Game freak se aanlyn-stelsel kom nie t toelaat onwettige Pokémon (dws pokemon dat onwettige skuiwe, vermoëns, ens het). So 'n gekap Pokémon jy gekonfronteer aanlyn was meer as waarskynlik wettig gekap en kon nie t OP buite wat s reeds moontlik deur teling cmats4020 -. 6 maande gelede 0 0 Ek het 'n Powersaves, en ek kan bevestig dat pokemon geredigeer deur Powersaves kan aanlyn gebruik word, solank hulle wettige skuiwe en vermoëns. Ek het egter nie geskep enige Pokémon deur diegene eier wonder kaart dinge. Ek kry net wettig Pokemon wysig hulle op die manier wat hulle wettig sal wees as hulle werklike ID's en stuff. JammieDodgerz - 1 maand gelede 0 0 Die vraag is meer as 60 dae gelede gevra met geen aanvaarde antwoord. Yo-Kai Watch Vind, bevriend en die stryd om honderde Yo-Kai Na die verkoop van miljoene en 'n kulturele verskynsel in Japan, YO-. Fossiele Fighters: Frontier Unearth uiterste avontuur Die nuutste spel in die fossiel vegters reeks lewer 'n eerste: Spelers kan nou int hop. Moco Moco Vriende Sluit vakleerling heks Moco en haar vriende op 'n reis van vriendskap, opwinding, en avontuur Moco Moco vriend. Monster Hunter Generations Neem op die rol van 'n jong monster jagter en gesig af groter as die lewe diere as jy reis na die ULT geword. Monster Hunter 4 Ultimate Experience Big Game Jag met Monster Hunter 4 Ultimate op Nintendo 3DS. In Monster Hunter 4 Ultimate jy ll em. Hungrybox oorwinning EVO 2016 se smash Toernooi Die Groot Fallout 4 Rube Goldberg Machine Man dreig Pok Maandag Gaan spelers, in hegtenis geneem vir Less Guy probeer Daag Evo Kampioen, Gets uitgegooi Podcast: Final Fantasy XIV is die beste Final Fantasy in jare Projek Diva Toekomstige Tone Suiwer is Hatsune Miku Rhythm Game Overload Florida Man skiet geweer op Pok Maandag Gaan spelers Geparkeerde buite sy huis Sondag Comics: Hier kom Pok Maandag Gaan naderby beskou Jyn Erso, Rogue Een s Eerste Aksie figuur wat is nie Hoe Pok Maandag Gaan Werke, Michael Page Verken Mirror se Ansel Die Beste Pok Maandag Gaan Sightings Pokemontcg webwerf nie werk is dit af op die oomblik Kere gelees is PT, Pacific time (UTC / GMT 0) Huidige bediener tyd is 02:09 Ons het probeer ping pokemon Trading Card Game webwerf die gebruik van ons bediener en die webwerf teruggekeer bogenoemde resultate. As pokemontcg is af vir ons te is daar niks wat jy kan doen, behalwe wag. Waarskynlik die bediener is oorlaai, af of onbereikbaar as gevolg van 'n netwerk probleem, onderbreking of 'n webwerf onderhoud is aan die gang. Kan t Toegang Pokemon Trading Card Game - Probleme met instruksies As die site is op, maar jy kan nie toegang tot die bladsy, probeer een van die onderstaande oplossings: Browser probleme Force 'n volledige verfris vir die webwerf. Dit kan bereik word deur te druk Ctrl F5 sleutel op dieselfde tyd op jou gunsteling leser (Firefox, Chrome, Explorer, ens) Duidelike die tydelike kas en koekies op jou webblaaier om seker te maak dat jy die mees onlangse weergawe van die webblad . Vir instruksies kies jou leser. Fix DNS probleme wat 'n Domain Name System (DNS) toelaat dat 'n webwerf IP-adres (192.168.x. x) geïdentifiseer word met woorde () ten einde makliker te onthou, soos 'n telefoonboek vir webtuistes. Dit word gewoonlik toegepas deur jou ISP. Duidelike jou plaaslike DNS-kas om seker te maak dat jy gryp die mees onlangse kas wat jou ISP het. Vir Windows - (Command Begin Prompt tipe ipconfig / flushdns en druk enter). Vir besonderhede kies jou bedryfstelsel. As jy toegang tot 'n webwerf op kantoor of van 'n 3G-netwerk maar dit nie werk op jou rekenaar, is dit 'n goeie idee om 'n alternatiewe DNS anders as jou ISP diens gebruik. OpenDNS of Google Openbare DNS is albei uitstekende en gratis openbare DNS dienste. Gaan ons hulpbladsy vir stap-vir-stap instruksies oor hoe om jou DNS te verander. Oorblywende meer 6 kommentaar. Stuur 'n kommentaar met jou Facebook ID. Is Pokemontcg af vir jou nou stuur jou kommentaar oor Pokemontcg diens status of 'n probleem hieronder om jou te laat ander weet dat hulle sondaars t die enigstes probleme het. Neem asseblief kennis dat jou land, diensverskaffer en die leser inligting volgende sal vertoon word om kommentaar te beter te ontleed 'n moontlike onderbreking. Dankie Don t vergeet om boekmerk hierdie bladsy, sodat jy later weer kan kyk. Koers Pokemon Trading Card Game Pokemontcg is aangewys 4.4 out of 5 punte. 'N Totaal van 31 stemme wat uitgebring en 106 gebruikers die webwerf hersien.

No comments:

Post a Comment