Saturday 28 October 2017

Binêre Opsie Swendelary


BinaryOptions. com - Die webwerf meeste ingeligte, kundige en Opvoedkundige Binary Options Bedrogspul Risiko Waarskuwing: 10/01 - Innoverende en Gereguleerde Dit makelaar het beduidende pogings om 'n unieke merk te maak ten einde dit te onderskei van ander makelaars gemaak. Byvoorbeeld, GCMBinary ontwerp en vervaardig sy eie verhandelingsplatform in teenstelling met die lisensiëring van een wat die normale praktyk deur die meerderheid van die makelaars aangeneem. Ten spyte van hierdie innoverende benadering, GCMBinary platform is nie sonder kritiek omdat die gebruiker inmenging is nie uitsonderlike of inspirerende; grafiek verfrissende tyd is stadig en die aantal opsie tipes en gereedskap ondersteun is laag. GCMBinary word besit deur die gereguleerde Forex makelaar, Gallant Kapitaalmarkte en, as sodanig, handel dryf onder die naam, GCMFX. Gevolglik kan jy 'n gevoel van sekuriteit te verkry uit die besef dat jou gedeponeer fondse goed veilige bewaak word deur 'n ten volle gereguleerde maatskappy sal wees. Nog 'n indrukwekkende kenmerk van hierdie makelaar is dat dit sal u voorsien met 'n demo rekening, selfs sonder befondsing n rekening daarmee. Dit is 'n baie belangrike voordeel vir beginners, aangesien dit hulle in staat stel om te leer en te bemeester hul handel sonder gevaar vir hul eie fondse. Die meerderheid van die ander binêre opsies makelaars nie hierdie fasiliteit bied sonder dat jy belê fondse met hulle. GCMBinary geskep teen die einde van 2011 en baseer sy binêre opsies dienste en fasiliteite op sy eie eiendom verhandelingsplatform wat 100% web-gebaseerde. Dit makelaar is die eiendom van Gallant Kapitaalmarkte LTD (GMC) wat gereguleer word deur die Finansiële Dienste Kommissie. CFS. Die BKM Forex makelaar het reeds in werking sedert 2007. As gevolg van die maatskappy se sukses met hierdie tipe belegging en die groeiende gewildheid van binêre opsies, BKM besluit om te waag in hierdie nuwe sakesektor deur die bekendstelling van GCMBinary. Dit makelaar ietwat verskil van baie ander nuwelinge in die binêre opsies besigheid omdat dit reeds 'n beduidende bedrag van on-line handel kennis besit. Dit kenmerk is duidelik sigbaar in die advertering van die firma se en promosiemateriaal. Dit ander kenmerkende eienskap oor GCMBinary is, sonder twyfel, 'n eie spesiaal ontwerpte en unieke verhandelingsplatform. Ongelukkig, is hierdie produk ly aan 'n aantal glitches veral met betrekking tot die gebruiker inmenging. As sodanig, moet die maatskappy nou die nodige stappe doen om hierdie irriterende probleme ten einde 'n wêreldklas-fasiliteit te produseer op te los. Daarbenewens GCMBinary is een van die baie min makelaars om nuwe kliënte die geleentheid om sy dienste aan te wend om 'n gratis demo rekening bied. Daar is absoluut geen strings attached en geen deposito vereis. Dit makelaar ondersteun ook hoër as die norm uitbetaling verhoudings. Al hierdie voordele beslis GCMBinary 'n kandidaat om ernstig te oorweeg as 'n binêre opsies makelaar. Met so baie positiewe voordele in oorvloed, nie enige bewyse bestaan ​​wat daarop dui dat GCMBinary n potensiële bedrogspul kon wees? Die waarskynlikhede van so 'n uitspraak wat ware verskyn heel afgeleë te wees. Dit is omdat werf die firma se sterkste sê: "Ons is 'n gereguleerde binêre opsies makelaar. Dit is egter versigtig steeds aangeraai want dit is nie ten volle bevestig of hierdie belangrike kwalifikasie van toepassing op Forex of binêre opsies. Verwarring kan bestaan ​​nie, want die regulerende status van die binêre opsies bedryf is steeds in 'n toestand van verandering. Die meeste lande in die wêreld is tans in die proses om die bekendstelling van nuwe litigasie ten einde ten volle te beheer en te reguleer hierdie nuwe en lewendige belegging tipe. Selfs al GCMBinary sy kwalifikasies het oorbeklemtoon, hulle het 'n bewese rekord van die begrip van die volle implikasies van sulke sake. As sodanig, hierdie kennis en ervaring plekke hierdie makelaar ver voor die meeste van sy mededingers in waardeer die behoefte om ten volle voldoen sal die betrokke monitering owerhede so gou as moontlik. Daar is bykomende bewyse wat die geloofwaardigheid en eerlikheid van GCMBinary. Byvoorbeeld, alle handel transaksies en fondse bedrywighede onderneem met behulp van platform en webwerf die firma se is heeltemal deursigtig. In addisionele, 'n toepaslike internet soek soek GCMBinary klagtes en bedrogspul waarskuwings produseer geen positiewe of negatiewe kommentaar nie. Dit makelaar het ook nie die beleid 'n poging om nuwe persoonlike lok met buitensporige bonusse gerugsteun deur twyfelagtige "terme en voorwaardes 'implementeer. Om op te som, GCMBinary verskyn 'n ligitieme makelaar te word met baie innoverende en aantreklike eienskappe. As sodanig, kan jy vind dit voordelig om hierdie maatskappy te ondersoek in meer diepte. Binary Options Scams Die wêreld sou 'n mooier plek wees as ons nie con kunstenaars en mense wat swendelary te ontwikkel in 'n poging om ons swaarverdiende geld te steel gehad het nie. Maar die feit is, daar is bedrog en nadele. en daar waarskynlik altyd sal wees. Die wysste skuif enigiemand kan maak, is om hulself op te voed oor die moontlike swendelary, en intelligente in die besluite wat hulle maak en die inligting wat hulle verskaf word. Bedrogspul kunstenaars binêre opsies het 'n groot stelsel om hul tegnieke die geld van niksvermoedende slagoffers gebruik te beroof. In hierdie artikel, sal ons fokus op die opvoeding van jou, die leser op binêre opsies swendelary. Binêre opsies belê kan 'n goeie manier om 'n klomp geld te maak nie, maar wanneer jy met die verkeerde mense, kan dit 'n vinnige manier om groot bedrae geld te verloor nie. Ons hoop dat as jy klaar is lees, sal jy in staat wees om die verskille tussen betroubare binêre opsie stelsels en die bedrogspul kunstenaars bepaal word. My Brokers Scam swartlys Moenie saam met enige van die volgende makelaars as hulle bewys het om deel te neem in bedrieglike praktyke! My Seine en Auto Trading Scam swartlys Wat is 'n bedrogspul Binary Options? Binêre opsies swendelary is bloot 'n stelsel wat ontwikkel is om beleggers te skei van hulle geld. Daar is 'n oorvloed van tipes binêre opsies swendelary, met nuwes ontwikkel op 'n maandelikse, weeklikse of selfs daagliks. As jy scroll down, sal jy 'n paar van die stelsels con kunstenaars gebruik leer. Selfs al is nuwe stelsels ontwikkel, sal die diewe nog met behulp van baie soortgelyke beginsels. Tipes Binary Options Scams Ek moet noem voordat ons aanbeweeg dat net omdat jy geld verloor in binêre opsies handel beteken nie dat jy is scammed. Daar is risiko wat betrokke is by binêre opsies handel, en geld kan verloor. Maar, daar is die moontlikheid jy scammed. Hier is 'n paar vorme van binêre opsies swendelary: Vinnig ryk swendelary. Die eerste ding wat jy sal sien met hierdie tipe van binêre opsies swendelary is die hype van die maak van duisende, indien nie miljoene dollars in 'n vinnige tyd. In baie gevalle, is hierdie swendelary in lyn met 'n valse seine diens sodat hulle maklik jou geld kan neem. Fake motor handel dienste. Dit is 'n sagteware wat ontwikkel is met die eise van die gebruik van spesiale algoritmes wat wen ambagte te skep. Gewoonlik is die sagteware net raai soos enige onervare handelaar sou doen. Makelaar onttrekking swendelary. Ons het 'n groot hoeveelheid van hierdie swendelary opgemerk. 'N Persoon doen goed in die handel en wanneer dit tyd is om te onttrek, die makelaar of weier of nie reageer. Auto bonus swendelary. Makelaars gee bonusse met die vereiste dat 'n sekere bedrag van ambagte gemaak moet word. Baie wyse handelaars sal nie aanvaar 'n makelaar bonus as gevolg van hierdie. Wanneer 'n makelaar gee 'n motor bonus, kan dit 'n handelaar 'n kontrak wat hulle nie saamgestem het met geweld. Verkope bel. Terwyl verkope oproepe nie 'n bedrogspul per sê, kan die hoë druk tegnieke wat hierdie verkope mense gebruik in druk handelaars in die deponering meer geld kan oneties beskou word. Deposito bedrog. Wanneer 'n makelaar vra 'n kredietkaart en nie rekening hou met die handelaar se krediet, is dit bedrog, wat 'n ernstige misdaad. Ander vorme van deposito bedrog insluit laai verkeerde bedrae of dubbel laai 'n persoon se kredietkaart. Vals rekening sluiting. Sommige bedrogspul makelaars is daarvoor bekend dat handelaars beskuldig van die verbreking van hul terme van die diens. Hulle het toe sluit die rekening van die handelaar se en wese "steel" al die geld in sy / haar rekening. Onregverdige sagteware. 'N handelaar begin met behulp van 'n sagteware wat lyk asof dit goed werk. Skielik het die makelaar verander die parameters skep van 'n onregverdige voordeel vir die makelaar. Managed rekeninge. Dit is 'n bedrogspul waarin die makelaar huur iemand om ambagte te verloor as gevolg van die handelaar se om hulle te skei van hulle geld. Hoe om te verhoed Binary Options Scams Jy neem die eerste stap in die voorkoms van binêre opsies swendelary net in die lees van hierdie artikel. Die opvoeding van jouself is die eerste stap, maar die volgende stappe kan jou help om nie gevang word in 'n binêre opsies bedrogspul: Slegs handel met gereguleerde makelaars. Lees al die terme en voorwaardes van die makelaar se. Lees al bonus en bevordering bepalings en voorwaardes van die makelaar se. Moenie bonusse nie aanvaar nie. Voltooi al die makelaar se verifikasie kliënt prosesse. Handel net op jou eie rekening. Pasop vir vals sein dienste. Wil jy dalk die seine te vergelyk met ander sein dienste. Net altyd in gedagte hou dat as dit te goed klink om waar te wees, is dit waarskynlik. Ek het al scammed! Hoe kry ek my geld terug? Ons is jammer om te hoor dat dit gebeur vir jou. Daar is 'n paar maniere waarop jy kan jou geld te haal. Om mee te begin, as jy 'n klagte teen 'n gereguleerde makelaar. wat jy nodig het om kontak met die reguleerder met jou klagte. As jy per kredietkaart of debietkaart gedeponeer is, kan jy gerus jou bankinstelling en stop of reverse die aanklagte. Hier by Binary Options, ek is bereid om te kyk na bedrogspul klagtes. Jy kan plaas in die klagtes gebied van die webwerf of jy kan my kontak. Deel asseblief jou terugvoer as jy 'n slegte ervaring met enige makelaars of seine dienste te help waarsku ander handelaars gehad het. 30 Kommentaar Ek ondervind 'n probleem met die nuwe sogenaamde "baanbrekerswerk sagteware 'n beroep" Tradefusion ". Hulle het aangebied om 'n gratis 90 dae proef, ek per e-pos Timoteus Marcus terug en verduidelik ek was 'n 59-jarige man op ongeskiktheidsvoordele van $ 500 CAD en was bekommerd oor hulle aanbod is. Hy gestuur terug bevestig hulle is suksessyfer van 83,7 en dat ek in staat was om winste te onttrek na 48 uur sou wees. Wel, Ek het my ingeskryf met my $ 250 Amerikaanse deposito, wat $ 350 CAD, verlaat $ 150 CAD om van te leef vir die res van die maand, vol vertroue dat ek was die moeite werd en sal my deposito terug in 'n paar dae kry. Wel, so geadverteer as 'n beginner Ek geaktiveer hul "motor" handelaar en het dit vir 'n uur. Toe ek my rekening nagegaan 1 uur en 8 minute later, My $ 250 VSA plus $ 125 VSA bonus vir 'n totaal van $ 375 het tot $ 98,75. 'N rekord verlies van $ 276,25 in net meer as 'n uur. Ek het Timoteus Marcus per e-pos by Tradefusion 'n paar keer in die laaste 3 weke en verrassing, verrassing, nou is hy nie enige van my e-pos teruggestuur, wat 'n verrassing. Ek was hom vra of hy sy eise sou terug, ondersteun sy sogenaamde "baanbrekerswerk sagteware en iets oor sy" motor "handelaar versuim doen. Dit is duidelik dat ek meer as waarskynlik nooit hoor van hom weer. 'N gratis 90 dae proef vir n sagteware wat hy blykbaar koste $ 499 n maand na 3 maande van winste. Wat 'n grap. Wat is die kanse ek sal ooit weer van hom hoor of kry my geld vergoed word vir sy versuim sagteware. My raaiskoot is nooit. Hallo, en dankie vir die luister re. CT Options In die eerste plek moet asseblief verskoon my spelling. Ek het nie die pasiënte nie meer om op te kyk regstellings. Ek was gelukkig genoeg om Laura kry op my eerste oproep om hierdie diewe. ten minste het ek gedink ek was op daardie tydstip. Sy het belowe om my te bel die volgende dag. Ek het verduidelik dat die individu nie 'n rekening bestuurders. as ek 'n diep haat vir diegene Yard slakke. Seker genoeg ek 'n oproep van een van daardie erf kontaminante kry die volgende dag, die oproep duur minder as 4 minute. Ek wou dat replicator opsie so erg nie. soos die tyd aangestap het ek 'n houvas op hom weer. en ek is nie seker oor hierdie, maar ek dink dit was vier deposito's, ook Tom het my op, eendag met George Wes. Vreemd genoeg het ons begin eindig oproepe op 'n goeie noot. Maar ek het nog nooit vertrou enige een wat my roep "buddy". Die volgende dag kry ek 'n oproep van een van die beste van die slyk verspreiders. die een wat daardie spesiale dominerende forcefull houding het. die een wat die mic. so jy naby het nie kan verstaan ​​nie wat hulle sê nie. Ek het uiteindelik skree 'Tom is my rekening bestuurder; en hang die telefoon. Binne 12 uur. my rek. het van 3256,24 te 61,24 Die Replicator beskerm hierdie subhumans. al wat hulle hoef te doen is sê: "Woeps ons handelaar het 'n slegte dag. en ons geld is weg. Hi Chris ek weet dat jy goed bedoel met die bestuur van hierdie diens, maar die binêre opsies bedryf as 'n geheel het 'n goeie skoon te maak en ten volle gereguleer. Ek kon 'n hele paar meer makelaars by jou lys van bedrogspul makelaars nie sake te doen met. (Alles in nawete en glo my ek weet die eerste hand). Met al die programme wat jy verbinding met hierdie makelaars is dit moeilik om uit te vind wie om te vertrou as ek het gevind dat dit redelik maklik om geld te deponeer om 'n A / C, maar wanneer dit tyd is om jou geld te trek is dit pretty much onmoontlik met byna al van hulle. Ook nog nooit 'n bonus onder geen omstandighede, selfs wanneer onder druk te aanvaar. Al die hersiening webwerwe moet kombineer en plaas druk op alle makelaars uit te voer of te kry uit die bedryf as hulle nie na hul kliënte in plaas daarvan om vasbeslote is om hulle te beroof. Groete Rod Taylor Die jongste nuus oor die bedrogspul aktiwiteite gepleeg deur Michael Freeman: Hy het onlangs 'n aantal nuwe video's op YouTube, met dieselfde ou refrein van lof opgelaai deur dieselfde ou mengelmoes skare betaal lakeie, affiliasies en meestal sy eie aliasse. Dit is dieselfde slang olie verpak in verskillende bont bottels. Enigiemand, behalwe die bijziend domkoppe, kan sien deur die bedrog in 'n oogopslag. Net vra vir hom 'n eenvoudige vraag: As sy valse seine so goed vaar, maak al sy volgelinge honderde duisende dollars per week, hoekom het hy moeite doen om ander scammers 'swendelary, veral Gold Digger, wat 'n slaagsyfer van minder het colporteren as 20%, as ek betaal het om uit te vind vir myself? Dit laat 'n mens wonder. Dit bedrieër en bedrieër niks sal stuit om geld te steel van eerlike, hardwerkende en vertrou mense. Porter Finansies bedrogspul nagaan aandeelpryse met NSE was hulle nooit weer dieselfde. Wanneer die handel forex. aandele. enige en alle korttermyn 30,60,90 sekondes wanneer jy 'n belegging kan verloor deur 'n fraksie van 'n sent hulle het my vir $ 5,200.00 een 'n Sondag geldeenhede en $ 4,375.00 per maand later en na o begin neerskryf my staak en verval en gaan rug en die nagaan van die geskiedenis was hulle nooit weer dieselfde so $ 9,585.00 later was - wanneer jy druk toe te pas wat moet jou staking op daardie stadium nie, maar die platform sal die belegging vir 5 sekondes nie goedkeur en wat ook al die geldeenheid verhandel teen daardie stadium is jou slaan nie wanneer jy 5 sekondes voordat toegepas, 5 sekondes is 'n leeftyd op 30,60 of 90 sekondes veral as jy kan verloor deur 'n fraksie van 'n sent. Dit is deur die ontwerp dit is waar die hul geld te maak. Toe ek die makelaar het ek geweet wat hulle doen ek meegedeel bestuur sal saam met my terug voor die einde van die dag wees. dit was in Oktober en na meer e-posse van my met die bestuur te praat as van vandag Desember 19,2015 Ek het nog nie gehoor van Porter Finansies (Ontwerp Scam) daar is meer, maar jy kry die kern hulle. Nie gereguleer so ek het werklik geen beroep, tensy jy 'n manier om direkte my. Hoekom is nie baas kapitaal op daar. Baas kapitaal is bedrogspul nie daarvoor val Hoekom is nie baas kapitaal op daar. Baas kapitaal is 'n bedrogspul hulle scammed my 1400 As jy 'n klagte teen baas Capital Ek wil u aanmoedig om dit te plaas via ons Klagtes Service. Hallo Hoe waar is die Profitmaximiser sagteware en spectresystems. net? Is hulle nie swendelary? Het jy al gehoor van of hersien Masteroption? Ek het nie maar sal bydra tot my lys te hersien. Ek en 'n groep vriende wat ek bekend gestel aan BFXTS: Bfxts. com, sukkel om onttrekkings te maak, nadat ons het om sake met hulle doen sedert Maart 2015. Ons glo nie dat BFXTS is 'n bedrogspul, maar ons is baie bekommerd oor hul minder as eerlike gedrag, veral omdat ons begin onttrekking versoeke te maak, op winste wat ons gemaak het. Jou raad asb. Selfde hier. Alles was soet en 'n goeie totdat ek onttrekking versoek ingedien word. Dan sal rekening bestuurder vorendag te kom met 'n paar ongelooflike redes waarom hulle nie kan eer my onttrekking en sedertdien is hy net plain my e-pos ignoreer, hul live chat is 'n grap, want dit is op die regte pad 24/7. (Ek het in my rekening oor $ 1000 dollar vir onttrekking en geen bonus aanvaar) - hy sê dat hy my nie kan betaal nie, want ek het oop een handel volwasse aan die einde van maand ... Daar is geen logika agter sy rede glad . As dit eindig ITM dan sal ek 'n paar meer geld te kry en as dit eindig OTM dan het ek verloor die belegging, maar dit het niks te doen met geld wat beskikbaar is vir onttrekking op hierdie oomblik. Bly weg tensy jy wil geld te verloor

No comments:

Post a Comment