Monday 21 August 2017

Forex Trading Brokers In Lahore


Tuis Forex Trading, wisselkoerse, Open Market dollar koers, Inerbank Geldeenhede Tariewe Live aanlyn forex in Pakistan ForexTrading. pk is die beste forex Pakistan se webwerf wat bied jou lewe forex updates, tot by die minuut forex wisselkoerse in Pakistan. Kyk vandag se lewe Inter Bank, Open Market Internasionale forex mark pryse aanlyn. Vind forex inligting, insluitend forex pryse, makelaars, argiewe, grafieke, kaarte, forex UpToDate nuus, forex handelaars, geldeenheid gids, daaglikse goud pryse, olie pirces, silwer pryse in Pakistan en 'n wye verskeidenheid van UpToDate inligting om te help jy suksesvol wees in forex. Pakistan Oop markkoerse in Pak rupee Top Geldeenhede wisselkoers in PKR Internasionale Forex Tariewe in Amerikaanse dollar Top Geldeenhede wisselkoerse in dollar Britse Pond Sterling Saoedi-Arabië Riyal Silwer Goud Tariewe Belê in staafgoud om jou belegging teen inflasie te beskerm. Vir die invordering van staafgoud munte of 'n belegging in ander edelmetale, moet jy bewus wees van die daaglikse opgedateer goud pryse, silwer platinum goud pryse. Ons bied tariewe in 10g, 1 Tola Ounc vir al die groot stede van Pakistan, insluitend Karachi, Lahore, Islamabad Hyderabad, Multan ens Beleggers kan forex grafiek data te visualiseer om Cristina forex wisselkoers. Forex grafiek verteenwoordig wisselkoersskommelinge. Baie veranderlikes beïnvloed wisselkoerse, soos rentekoerse, bank beleid, geopolitiek, en selfs die dag tye kan beïnvloed wisselkoerse. Forex Brokers vir Trading Seleksie van die beste forex makelaar vir 'n suksesvolle in forex besigheid is baie belangrik. Ons forex makelaar Directroy help jou om die beste forex makelaarsfirmas vir forex in Pakistan of internasionaal te kies. Khanani Kalia International, Dollar Oos Exchange Company, Zarco Exchange Company prys Bonds Resultate prys effekte uitgereik deur die regering van Pakistan om jou geld te spaar. Prys effekte is soortgelyk aan kontant omdat jy 'n prys band kan koop van 'n bank en verkoop dit aan iemand. Regering besit trek om kontantpryse die gelukkige wenners gee. Prys effekte waarde is 200, 750, 1500, 7500, 15000 en 40000 Rs. GLAXY EXCHANGE (Pvt.) LTD (Karachi) Soos voorste verskaffers van kommersiële buitelandse valuta Glaxy Exchange (Pvt.) Bpk is verbind tot die verskaffing van 'n eerste klas en omvattende diens aan individue en maatskappye al Ove. Meer H H EXCHANGE CO. (PVT) LTD. (Karachi) H H - Pakistan se eerste Exchange Company. Toegestaan ​​lisensie deur die Staat Bank van Pakistan uit te voer buitelandse valuta besigheid. Ons het ook baie in kontant valuta, buitelandse oorbetaling. Meer DOLLAR EAST EXCHANGE MAATSKAPPY (Lahore) Dollar Oos Exchange Company (Pvt.) Beperk is 'n toonaangewende ruil maatskappy in Pakistan. Die maatskappy is een van die pioniers op valuta besigheid te begin in die land. Dit was. Meer Emirate wêreldwye Islamitiese BANK BEPERK (EGIBL) (Karachi) Alhamdolillah, Emirate Globale Islamitiese Bank Beperk, 'n toegewyde Moslem Commercial Bank, met bedrywighede begin in Februarie 2007. Tans die Bank het tien takke in Pakistan (5. Meer KHANANI Kalia INTERNATIONAL (PVT. ) LTD. (LISENSIE GEKANSELLEER deur die staat BANK) (Karachi) Khanani en Kalia International (KKI) is 'n toonaangewende en betroubare naam in die sakesektor van Pakistan. Khanani en Kalia (KKI) synde die pionier van buitelandse valuta besigheid in Pa. Meer Zarco EXCHANGE mAATSKAPPY (PVT) LTD. (LISENSIE GEKANSELLEER deur die staat BANK) (Lahore) Die Zarco Exchange Company is 'n gerespekteerde finansiële instelling wat betroubaar te wissel en dienste te tevrede kliënte bied in Pakistan. Ons maatskappy het. Meer a tOT Z GELD wisselaar (Karachi) ARK EXCHANGE (Karachi) AA EXCHANGE MAATSKAPPY (PVT) LTD (Islamabad) AAKRA geld wissel (Karachi) ABID geldeenheid (Peshawar) AHMAD GELD-wisselaar (Lahore) AJMAIR INTERNATIONAL (Islamabad) Al-Abbas ENTERPRISES (Rawalpindi) AL-MUZHER GELD-wisselaar (Lahore) AL-RAHIM INTERNATIONAL (Karachi) ALI HAIDER geld wissel (Lahore) ALI INTERNATIONAL (Karachi) ALLIED groep van sake (Islamabad) Ary internasionale uitruiling (Karachi) Asma GELD wisselaar S (Lahore) AYLIA Finansiële Dienste (Islamabad) BANK van Punjab (Karachi) groot bord adviesdiens (Karachi) kapitaal EXCHANGE CO. LTD (Karachi) KONTANT CORNER valuta (Rawalpindi) Chanda CO (Karachi) Chanda EG (B) PVT. LTD. (Karachi) Chanda geldwisselaars (Karachi) CHASE EXCHANGE maatskappy B (PVT) LTD. (Karachi) A / C 2544408 2545055 Gedurende die periode vanaf 13 November 15-14 Desember 15, het ek 'n totaal van 8 X 0,01 baie silwer (XAGUSD) op verskillende tye en die pryse wissel 13,696-14,324 per ons. Daarna het ek verkoop op 17 15. Desember In fisiese en monetêre terme, 0,01 baie silwer is gelyk aan 50 miljoen onse silwer en sy markwaarde sal 700 op 14 / oz wees. Ek daarop dat die ruil aanklagte wat teen my vir elke 0,01 lot wat oor die volgende dag is uitgevoer is by 0.23 / dag. Op Woensdae, die ruil koers is 3 keer. Vir die hele week, die totale ruil aanklagte is 0,23 X 5 1.15. Vir 1 jaar, sal dit uitwerk om 1.15 X 52 59,80. Met betrekking tot die beleggingswaarde van 700, wat uit werk aan 8,5 pa. Ek sê 8.5 is heeltemal te hoog wanneer die Amerikaanse rentekoers is slegs 0,25-0,5. Was daar 'n fout of dit was eintlik 'n beoogde koers van XM. In my volgende aankoop van 'n soortgelyke lot (0,01) met XM in Maart 16, ek sien dat die klag is verminder tot 0,08 / dag. As die 0.08 / dag korrek is, dan is ek is beswaar deur sowat 200 (vergelyk 0,08 met 0,23). Die totale ruil aanklagte dat ek aangegaan vir die hou van die 0,08 baie is 39,59 wanneer dit moes gewees het om 13.19 (verdeel 39,59 deur 3). In my opvolg met ondersteuning, XM, is ek meegedeel dat die ruil pryse sal verskil op verskillende tye. Kan XM verduidelik of dit was 'n fout en indien wel ek verdien 'n terugbetaling vir die beswaar bedrag. Bygevoeg deur Chris A. Zacharia op 2016/03/18 09:08 Neem asseblief kennis dat ruil tariewe word gemonitor en opgedateer word in ooreenstemming met die veranderinge in rentekoerse. Wanneer jy vergelyking opbrengs wat jy kan kry in 'n jaar, jy 'n verwysing na die belegging van net 700, maar dit nie heeltemal korrek, want die werklike waarde van 'n posisie is veel groter as gevolg van die hefboom gebruik. As handel dryf met 1: 500 hefboom, dit moontlik maak om 'n posisie 500 keer die bedrag wat jy belê oopmaak. As jy kyk na die terugkeer met betrekking tot die belê dit dalk aansienlik wees bedrag, maar ten einde regverdige vergelyking te maak wat jy nodig het gebruik 'n werklike waarde van 'n posisie en nie die bedrag wat jy belê. Met ander woorde, wanneer jy handel dryf op aged produkte die opbrengs op jou belegging is versterk as gevolg van die gebruik van hefboom. Met dit gesê het, het jy altyd aangekla korrekte ruil tariewe in ooreenstemming met die tariewe op ons webwerf. Ek raai u vriendelik om te besoek xm / forex-handel van tyd tot tyd ten einde te bly op datum met die huidige ruil tariewe. Vriendelike groete, Andrei - amptelike verteenwoordiger van XM (Trading Point van finansiële instrumente Ltd) Ek het eenkeer gebruik XM demo vir meer as 'n jaar en dan stopped. However, want hulle hou pos my met hul advertensies en promosies en my rekening bestuurder het my een keer of meer, tesame met 'n paar goeie resensies oor hulle op BBV het ek besluit om weer oop te maak 'n demo en die n werklike account. However, sedert ongeveer twee weke wat ek oopgemaak die werklike rekening en hul validering departement versoek vir 'n gekleurde afskrif van my ID wat Ek stiptelik verskaf my rekening bly pending. I het deur hul live chat verteenwoordigers drie keer gekla en selfs gepos my rekening bestuurder te weet avail. They nie ernstig met die maatskappy se of professionele en doeltreffende in administration. First indruk wat hulle sê maak die meeste impak lyk . Bygevoeg deur Chris A. Zacharia op 2016/03/10 12:44 Ek wil u verseker dat dit nie ons bedoeling om julle in die war deur die uitstel van bekragtiging van jou handel rekening, maar as 'n gereguleerde finansiële instelling is daar sekere prosedures wat ons is gebind om te volg, insluitend streng KYC (weet wat jou kliënt) prosedures. Ek vra u vriendelik om op te volg met jou MT4 ID om 'n ondersoek te begin en deursigtig die volle data van jou eise te bied. Vriendelike groete, Andrei - amptelike verteenwoordiger van XM (Trading Point van finansiële instrumente Ltd) My ID in xm is 13593657 Na ek 'n 30 bonus en verhandel vir 3 weke. Ek maak 506 wins. Net Ek maak 'n onttrekking tot 150 van hulle na 'n uur hulle sluit my rekening en stuur vir my e-pos sê ek kontant terug arbitrage. En dit is die pos wat hulle stuur na my Liewe Waardevolle kliënt, is ons kontak met jou aan die hand van u rekening (s) no.13593657, (hierna u rekening (s)) met Trading Point van finansiële instrumente Ltd (hierna Trading Point) . Volgens ons Departement Anti-bedrog, die handel patrone in jou rekening (s) in te samel ernstige kommer oor die krediet bonusse ons toegeken aan u rekening (s), aangesien hierdie is gebruik word vir kontant-terug arbitrage aktiwiteite. Op grond van die bepalings en voorwaardes van toepassing op ons krediet bonusse, is die volgende aktiwiteite gekwalifiseer as die bedrieglike: Enige vorm van arbitrage handel Bonusse deur verskeie rekeninge beweer dat dieselfde IP-adres Verskeie praktyke van bonus manipulasie oortreding van enige punte is geregistreer by ons bonus bepalings en voorwaardes Enige bedrieglike aktiwiteite, geskille of situasies wat ons bestuur is van mening as die bedrieglike Gevolglik spyt ons om u in te lig dat, in ooreenstemming met die terme en voorwaardes, het ons besluit, met onmiddellike effek te, (i) sluit jou rekening ( e) met Trading Point, (ii) aan alle ambagte in jou rekening (s) met Trading Point uitgevoer tot niet, en (iii) om enige en alle winste of verliese daardeur in jou rekening (s) met Trading Point kanselleer. Let asseblief daarop dat, in ooreenstemming met die terme en voorwaardes, ons besluite is finaal en bindend op alle deelnemers en dat, anders as die soos uiteengesit hierin kennisgewing, sal daar geen verdere korrespondensie oor die saak wees. 2. Ek maak Klagte Verwysingsnommer: TI20160009 in 2016/01/02 3. Na 15 werksdae hulle my e-pos stuur sê Ons het deeglik u klagte ondersoek en tot die gevolgtrekking gekom dat jy klousule C.3 van die bepalings en voorwaardes van ons oortree het nie deposito Bonus offer. Veral, het ons vasgestel dat jy dieselfde Android-toestel gebruik het om handel te dryf in jou rekening met ander kliënte van ons maatskappy wat ook die Geen Deposito Bonus ontvang. Notes. klousule C.3 sê alle kwalifiserende Kliënte word toegelaat om slegs een (1) Geen Deposito Bonus rekening per een (1) unieke IP-adres te hou. Veelvuldige registrasies van dieselfde IP word nie toegelaat nie veelvuldige Geen Deposito Bonus Rekeninge registreer met dieselfde persoonlike besonderhede. Link en toestand van geen deposito bonus xm / bates / pdf / terme / XM No-Deposito-Bonus-Bepalings-en-Conditions. pdf ek antwoord op daar pos sê in hierdie klousule C.3 daar is niks verbied my om te gebruik 'n mobiele Android van 'n ander persoon in geen deposito bonus geregistreer. net dit per (1) unieke IP en om dieselfde persoon Hulle antwoord my sê Compliance XM (klagtes xm) om: Alaa TalaatCc: Compliance XM Neem asseblief kennis dat ons onder e-pos is ons finale antwoord met betrekking tot jou klagte en geen verdere korrespondensie sal daaroor word in met betrekking tot hierdie onderwerp ingevoer. In die lig van bogenoemde en in die geval waar jy is nie heeltemal tevrede met ons finale besluit en / of hantering van prosedure van jou klagte, voel asseblief vry om 'n klag in te dien by die Kantoor van die Kommissaris van Administrasie (Ombudsman) van die Republiek van Ciprus . Ons maatskappy verteenwoordiger sal met julle in 'n oomblik. 10:24 Andrea het by die chat. 10:24 Christina het by die chat. Andrea 10:25 Welkom by XM Hoe kan ek jou help David 10:27 Hallo, Hoekom kan ti meld by lede gebied Andrea 10:28 Meneer, kan ek weet wat jou rekeningnommer asseblief David 10:28 13573174 Andrea 10:29 Dankie Sir . Het jy al probeer skoonmaak van die kas en koekies van die leser Dawid 10:31 Sy het niks te doen met wat jy gesluit het ook al my olie posisies Andrea 10:32 Meneer. Olie posisies gesluit omdat die olie kontrak vir Maart vandag verstryk. Jy kan verwys na die kalender artikel in die tabel op hierdie bladsy: xm / energie Dawid 10:34 Tog kan nie Teken in op XM / goto / lede / af David 10:35 Dit beteken nie doen beleggersvertroue te versterk. Andrea 10:35 Meneer, as jy al probeer om die kas en koekies skoon te maak, kan jy probeer jou aan te meld met 'n ander leser Dawid 10:40 Dit is nie die probleem nie. iets fishy is hier aan die gang. Andrea 10:42 Meneer, as ek kan sien uit die stelsel, jou rekening is ten volle funksionering. David 10:43 Ja, maar ek kan nie terugtrek as ek wou. Andrea 10:45 Meneer, het jy al probeer om met behulp van 'n ander leser Dawid 10:46 Ja ek have..Microsoft Edge, Firefox, Chrome. Alle dieselfde resultate nie werk nie. Andrea 10:49 Het jy skoongemaak kas en koekies in al drie van hulle het ek oopgemaak 'n rekening by begin van die jaar. gedeponeer 1000 en verhandel. op 25 Januarie was daar 'n skerp styging op UK100cash. Ek was kort en het 10.676 wins. Vandag 26 Januarie, terwyl die handel my balans op die platform verander en dui op 'n withdrawal. Immediately nadat ek 'n e-pos ontvang van XM kanselleer my wins. Ek voel ek is scammed deur hierdie makelaar, asof ek lank my rekening sal uitgewis is nie. Dit makelaar is 'n scammer. Bygevoeg deur Chris A. Zacharia op 2016/01/28 05:08 In die eerste plek wil ek vra om verskoning vir enige ongerief wat hierdie kwessie kan jy veroorsaak het. Ek wil graag om te verduidelik dat op 2016/01/25 verskeie af mark kwotasies ontvang ons van ons LP, en ongelukkig, een van jou ambagte het gesluit op 'n off markprys, onder sulke omstandighede moes ons sekere aanpassings te maak in jou rekening. Jou handel nie. 5973476 UK100Cash is gesluit op 2016/01/25 by die prys van 1926,45 en UK100 is nie verhandel teen hierdie prys vir die afgelope twee dekades, en dus kan die resultate van hierdie handel nie beskou word as geldig. Die laagste prys van UK100Cash was op 2016/01/25 was nie eens naby aan die prys wat jy handel dryf het by gesluit. Jy kan dit maklik verifieer deur te kyk historiese pryse op webwerwe soos Reuters, Bloomberg, Yahoo Finansies en finansies verwante webwerf wat prys data vir UK100. Ek verstaan ​​dat jy gefrustreerd kan voel, maar met inagneming van die omstandighede hierbo gesê dat jy is scammed is heeltemal onregverdig om die minste te sê. Dit is duidelik dat die handel nie. UK100Cash tereggestel op 'n off markprys en, as 'n daad van welwillendheid, het ons jou voorsien van 'n vergoeding vir die ongerief wat veroorsaak is. Maar, as jy wil hierdie saak verder te bespreek, ek vra u vriendelik om ons te kontak jou rekening bestuurder en ons klagtes departement. Vriendelike groete, Andrei - amptelike verteenwoordiger van XM (Trading Point van finansiële instrumente Ltd) Disclaimer en Risiko Waarskuwing. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV se resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy die BBV se forums of resensies spam, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. Terme Privaatheidsbeleid Adverteer Kontak Ons Oor ForexPeaceArmy het advertensies en geaffilieerde verhoudings met 'n paar van die op hierdie webwerf genoemde maatskappye en kan vergoed word as lesers volg skakels en teken. Ons is verbind tot die billike hantering van resensies en poste ongeag van sodanige verhoudings. Kopiereg ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-)

No comments:

Post a Comment