Wednesday 23 August 2017

Forex Jam


Hoekom doen mense van regoor die wêreld handel Forex elke dag Omdat Forex beteken gerieflik, toeganklik, veilig, en stabiele wins. Toeganklik. Al wat jy nodig het vir handel Forex is toegang tot die Internet. Open 'n handel rekening nou en die eenvoud van die maak van geld in die Forex mark te evalueer. Registrasie vind op net 1 minuut. Die bedrag van jou inkomste is nie beperk. Forex was nog nooit so maklik nie. Gerieflik. Jy hoef nie na die kantoor elke dag by te woon. Jy kan begin waar jy wil: by die huis, in die park, in 'n caf. Die Forex mark bedryf, dag en nag. Kan t slaap verdien. Vas in 'n verkeersknoop te verdien. Koffie break Verdien Jy kan geld elke dag en elke minuut van waar in die wêreld te maak. Die LiteForex maatskappy maak jy nuwe geleenthede en nooi u uit na een van die platform mobiele weergawes te laai. Handel en verdien waar jy wil. Stabiel. Beurs in die buitelandse valuta mark bring jy 'n stabiele wins. Die ervaring en kundigheid wat jy bekom waarborg gereelde winste wat net sal groei. In die geval don jy t enige tyd of geleentheid om al die subtiliteite van forex ondersoek. LiteForex bied jou 'n gerieflike belegging diens. Professionele bestuurders sal jou kapitaal te verhoog. Betroubare. Jy moet 'n betroubare en stabiele Forex makelaar om suksesvolle werk in die Forex mark te waarborg. Die beste bewys van LiteForex se betroubaarheid is 1 060 000 handelaars van regoor die wêreld wat geld maak met LiteForex. Beste Affiliate Program 2010 - Beste Affiliate Program 2010 Beste Broker-Afrika 2011 - Beste Broker-Afrika 2011 Beste forex makelaar in Nigerië 2010 - Beste forex makelaar in Nigerië 2010 Die beste Kliënte Diens Die beste Kliënte Diens Retail diensverskaffer beste buitelandse valuta Retail diensverskaffer beste Affiliate program 2011 - Beste Affiliate program 2011 Let wel: alle regte op analitiese materiaal wat deur LiteForex Investments Limited, asook LiteForex handelsmerk forex behoort aan die maatskappy. Enige gebruik van LiteForex skrywer se materiaal is toelaatbaar slegs in die teenwoordigheid van die voor die hand liggend toestemming van die wettige eienaar. LiteForex veronderstel die gebruik van analise van die forex mark deur kliënte met dien verstande dat die laasgenoemde besef die risiko inherent aan forex. LiteForex Maatskappy het die eksklusiewe regte vir die gebruik van handelsmerk LiteForex of Lite Forex. Enige afwykings moet unallowable oorweeg. Enige losstaande forex of nie-forex maatskappye wat verband hou met die kategorie van aanlyn forex makelaar wat verskillende skryf variasies gebruik (Lite forex, Liteforex, Lite-forex) vir advertensie doeleindes, doen dit onwettig en is strafbare in ooreenstemming met die wet op die beskerming van die intellektuele eiendom van ooreenstemmende lande of internasionale wette. Ontwikkel deur ITTrendex Liteforex Investments Limited: Trust Company Kompleks, Ajeltake Road, Ajeltake Island, Majuro, Marshall-eilande MH96960 Finansiële dienste wat deur LiteForex Investments Limited. Kopiereg 2005-2016 LiteForex Waktu Dan Jam teller aan Trading Forex Tanggal: Februarie 2010 Pasar perdagangan forex Buka 24 jam sehari as 5 hari-punte seminggu. Ini n basiese periode waktu Yang lama sekali. Boleh dibilang pasar yg Buka terus tanpa Ada istirahat term of tidur. Bagi para handelaar, tentunya ini sangat menyenangkan sekali. Karena mereka berpeluang melipat gandakan keuntungan kapanpun juga. Egter demikian seperti pada umumnya pasar biasa, Niet setiap SAAT selalu ramai. Ada hari dimana pasar penuh sesak dengan pengunjung. Dan Ada waktu Dan konfyt dimana pasar Kosong walaupun pasar tetap Buka. Ada Bulan-Bulan tertentu dimana pengunjung pasar benar-benar melebihi kapasitas (menjelang hari raya contohnya). Jadi wawasan Akan waktu Dan konfyt punte handel forex, juga teramat penting. Anda bisa menyesuaikan karakter Strategie perdagangan Anda dengan karakter waktu handel forex pada umumnya. Supaya diperoleh hasil yg maksimal dari setiap perdagangan Anda. Waktu Pasar (Mark ure) Pertama-Tama kita harus mengetahui bahwa punte handel forex waktu pasar ini dibagi menjadi beberapa sesi perdaganan Besar / Utama, yaitu: Sesi Sydney (Australië), Sesi Tokyo (Asië), Sesi London (Eropa), Sesi New York (Amerika). Seperti kita ketahui Ada perbedaan waktu yg cukup Panjang Antara Australië as Amerika (16 konfyt). Inilah yg membuat pasar handel forex Niet pernah tidur. SAAT Satu pasar tutup, pasar gelê sedang Buka, demikian seterusnya. Teller aan lebih jelasnya Mari kita Alles waktu Dan konfyt kapan Masinga-Masinga pasar Buka / tutup. Pasar Tokio term of bisa disebut pula pasar Asië, mengingat Tokyo n basiese Waarmee perdangan di Asië, mengambil porsi perdagangan sekitar 21 dari totale transaksi pada hari tersebut. Dengan Yen menjadi Mata uang FAVORIT. Beberapa CIRI / karakteristik dari sesi pasar Tokyo n basiese: Selain dari Japannees, Negara-Negara dengan kekuatan Ekonomie kedua (Hongkong, Singapoer, Australië, Seoul) juga aktif melakukan transaksi. Bersama China, Japannees n basiese Negara eksportir sehingga selain Bank Sentral Japannees, China, para pengusaha komersial (Ekspor / Invoer) juga turut pula aktif memperdagangkan. Pada SAAT-SAAT tertentu likuiditas bisa menjadi sangat kecil. terlihat pada pergerakan harga yang sangat kecil (tak berubah punte waktu yg betreffende dink lama). Pergerakan harga yg kecil ini memungkinkan terbentuk vlak tempo van vraag tren sebelumnya yg terjadi di pasar Amerika, sehingga muncul fase konsolidasi dari suatu paar. Sebagian Besar pergerakan terjadi SAAT Awal-Awal perdagangan. dimana pada SAAT-saat itu berita Ekonomie fundamentele dirilis term of keluar. Pasar Tokio sedikit banyak juga Akan berimbas kepada pasar-pasar yg Buka Next, Karena handelaar di Eropa Dan Amerika Akan melihat APA yg terjadi sebelumnya terme op pasar Tokio. Paar yg mungkin menarik teller aan Anda perdagangkan pada sesi Asië ini n basiese, JPY Dan AUD. Mengingat Sjina juga Resef tumbuh menjadi kekuatan Ekonomie pen, SAAT mereka merilis berita-berita penting kedua Paar tersebut juga Akan terpengaruh. Pasar Londen / Eropa Pasar Eropa mengambil porsi terbesar yaitu hampir sekitar 36 dari totale perdagangan. Pasar eropa n basiese SAAT paling ramai, dimana ribuan pengusaha-pengusaha kakap kelas Dunia melakukan transaksi perdagangan forex. Beberapa CIRI / karakteristik dari sesi pasar Londen / Eropa n basiese: Karena sesi Londen memiliki waktu Yang overlaping dengan pasar Ander Maka sesi ini menjadi sangat ramai. Hal ini mengakibatkan pada likuiditas menjadi sangat Tinggi Dan versprei pitte menjadi lebih kecil. Range pergerakan harga menjadi sangat Tinggi (Vlugtige). Tren yg terjadi mayoritas Akan terus berlanjut hingga sesi Awal pada perdangan pasar New York. SAAT SIANG hari volatilitas Akan menurun seiring konfyt SIANG teller aan makan Serta menunggu sesi Amerika Buka. Beberapa berita penting di zona Euro juga Akan sangat mempengaruhi pergerakan harga. Pada SAAT sesi Eropa ini ALLE paar menjadi sangat menarik teller aan diperdagangkan, Karena ramainya perdangan. Egter yg terketat tetap pada groot paar yaitu EUR / USD, GBP / USD, USD / JPY, dan USD / CHF. Beberapa paar Silang seperti EUR / JPY Dan GBP / JPY juga dapat dilirik Karena bergerak cukup stabil, banyak handelaar menyukai in hierdie kombinasie paar Silang ini. Pasar New York / Amerika Pasar New York mengambil porsi sekitar 19 dari totale perdagangan. New York n basiese Waarmee perdagangan Dan Besigheid di Amerika, kota ini juga dijuluki stad wat nooit slaap artinya kota Yang Niet pernah tidur. Dan Yang seperti kita ketahui bahwa USD n basiese Mata uang Dunia, hampir 90 perdagangan Akan selalu melibatkan dollar didalamnya. Beberapa CIRI / karakteristik dari sesi pasar New York n basiese: Likuiditas Yang Tinggi selama pagi hari (Awal perdagangan), Karena overlaping dengan sesi Eropa. SAAT berita-berita Ekonomie penting Amerikaanse dirilis Akan memiliki kekuatan yang sangat Besar teller aan menggerakkan harga di pasar. Ingat 90 perdangangan melibatkan dollar. Setelah pasar Eropa tutup, Maka likuiditas Dan volatilitas juga cenderung menurun (SAAT sesi SIANG Amerika). Pada hari Jumat waktu Amerika, perdangan Akan menurun drastis. Karena handelaar-handelaar Asië Dan Eropa Uitnodiging berhenti teller aan beraktivitas, mereka bersiap teller aan liburan akhir minggu. Beberapa pembalikan Arag tren juga mungkin Sering terjadi pada waktu periode setelah sesi SIANG Amerika. Beberapa handelaar Niet Mau membiarkan posisi oop teller aan menghindari Hal-Hal term of berita yg mungkin terjadi di akhir pekan. Seperti pada pasar Eropa, ALLE tale kombinasie paar sangat menarik dimainkan pada sesi Amerika. hanya Anda harus Ekstra memberi perhatian lebih kepada SAAT dimana berita penting Akan Dan sedang dirilis, Dollar Akan bergerak secara leuenaar as bahkan melompat-lompat. Diatas Anda Resef mempelajari karakter algemeen dari Masinga pasar, Mari kita lanjutkan sedikit dengan mengetahui karakteristik dari paar pada hari-hari tertentu. Sehingga nantinya Anda memiliki gambaran yg utuh as Anda bisa menentukan kapan, konfyt, waktu as hari yg paling cocok dengan Anda. Mari kita Alles Tabel pergerakan harga pitte menurut hari. Paar Sondag Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrydag Ada banyak macam makelaar Luar Yang bisa digunakan. Teller aan melihat mana Yang Calabria Ada beberapa Hal Yang perlu diperhatikan seperti regulasi, kondisi handel, deposito as onttrekking, DSB. Sebagai Verwysing Anda bisa membaca rangkaian article ini: Memilih Broker Yang Sesuai teller aan Cara memilih makelaar Yang tepat. Sementara itu Beoordelingen tentang makelaar-makelaar forex bisa Anda dapatkan di bagian Review Broker Forex. Terima kasih teller aan deel. Karena sangat membantu. KLO mo handel 10jt. Pakai Contract APA yg Aman. Standart, mini. mikro, terus hefboom BRP. Lot BRP. Mksh. Dadang: Bisa handel di rekening mini dengan ukuran Contract 10000 eenheid term of 0.1 lot, term of rekening mikro dengan ukuran Contract 1000 eenheid term of 0,01 lot. Ek was asumsikan Anda handel pada in hierdie kombinasie Mata uang XXX / dollar (EUR / USD, GBP / USD, AUD / USD DSB) Maka Waardering: per pit-nya n basiese: teller aan rekening standaard: US $ 10, -, teller aan rekening mini USD 1, - Dan teller aan rekening mikro USD 0.1. Modale Rp.10 JT, dengan Kurs USD / IDR sekitar Rp.13,800, Maka modale Anda sekitar USD 720, - Jika Anda handel di rekening standaard, Maka ketahanan totale Anda n basiese USD 720, - / USD 10, - 72 pit (plaas Nog geen termasuk marge), Dan Jika handel di rekening mini ketahanan totale Anda n basiese USD 720, - / USD 1, - 720 pit (plaas Nog geen termasuk marge). Teller aan rekening mikro Maka ketahanan totale Anda n basiese USD 720, - / USD 0.1 7200 pit (plaas Nog geen termasuk marge). Dari ketahanan totale Tsb Anda bisa handel di rekening mikro dengan leluasa Dan dengan hefboom berapapun. Tetapi sebaiknya Jangan terlalu Besar, maksimum 1: 500. Anda juga bisa handel di rekening mini dengan syarat maksimum 0.4 baie Saja, yaitu dengan ketahanan totale sekitar USD 720, - / USD 4, - 180 pit (plaas Nog geen termasuk marge), term of 0,3 baie dengan ketahanan totale sekitar USD 720, - / USD 3 , - 240 pit (plaas Nog geen termasuk marge), jadi tergantung rencana Anda. Teller aan rekening mini juga bisa dengan hefboom 1: 500. JD Punya gambaran walopun masih remang2 gan, makasih ya. makasih gan sangat membantu sekali infonya Bagus gan ITU tabel paar, harinya berdasarkan hari di Indonesië term of America Sesuai dengan woordenlijst pada bagian op hierdie tabel, konfyt pasar forex Yang tertera di tabel n basiese berdasarkan zona waktu Indonesië / Jakarta. Teller aan tabel perbandingan konfyt Buka Dan tutup pasar forex, Anda tinggal melihat bagian GMT 7 teller aan mendapatkan woordenlijst konfyt Yang sesuai dengan zona Waktu Indonesië Barat. Bisakah Tolong ditunjukkan kalender forex Yang Bapak belastings Sepengetahuan Kami, di van China woordspeling Ada hari libur, khususnya di sekitar ervaring pen van China as peringatan-peringatan tertentu. Selain itu, CNY (simbol teller aan Chinese yuan) diperdagangkan Niet hanya di Sjina daratan, melainkan juga di bursa-bursa gelê, terutama Hong Kong. Oleh Karena itu, konfyt tradingnya terutama lebih mengacu pada sesi Asië secara algemeen. Ons het gehelp om 6478 Sukkelend Handelaars Van oor die hele wêreld. Sien wat hulle sê ek het litterly het my handleiding handel in 'n geld maak masjien. Ek maak nou 100-200 pitte per week. soms meer en ek het slegs sowat 10 handleiding ambagte per week. Marco Nierop - Nederland Ek het nou net voltooi die eerste week van die saak lewendige en net een handel oor die euro / dollar het my besorg 200 pitte wins. Ek het al my ander inskrywing gekanselleer en wens ek het hierdie 2 jaar gelede gevind. Allen Fletcher - Australië Soos die meeste mense wat ek het 'n klomp geld spandeer op verskeie Forex kursusse of sein dienste slegs aan die einde teleurgesteld of verwar deur hul metodes. Forex Mentor Pro lopie deur Marc Walton is beslis die beste stelsel wat ek gevind het. In my eerste week het ek '290 pitte op risiko ambagte baie laag. Ive het met FMP vir ongeveer 3 maande nou en Ive het my eerste paar wen ambagte mik en gemiddeld sowat 100 pitte per week wat heeltemal groot. Ek het nog nooit in staat om so ver ooit gaan wees. Nou, vir vyf agtereenvolgende maande my rekening groei. Verlede week het ek toegemaak 420 pitte. Glad nie sleg nie. Gebeur dit al die tyd. Nee, maar die pitte kom elke week nou in my rekening. Sedert ek begin het met behulp van Marc se metodes my verloor weke is redelik uitgeskakel. Ek het my bes ambagte in my lewe in pitte. Meer as 100 pitte ambagte. Ek het suksesvol volgende FMP op 'n daaglikse basis van die perseel sedert inseption en my kennis het gegroei en het pitte. Verlede maand Maart was my beste maand 1168 pitte. Danksy hulle ek het goed en wil gedoen en sal dit aanbeveel. Ons private lede forum word gelei deur voltydse professionele handelaar, Pierre. Pierre is gedurende die Londense advies. As jy beplan om 'n handelsmerk en onseker dan vra Pierre vir sy mening. Die forum is ook 'n groot plek om te ander FMP lede, van wie baie die reis van beginner gemaak om professionele forex handelaar en is gelukkig om die nuwe lede help voorsien. In teenstelling met sommige van die openbare forums is daar geen ego is hier. As jy 'n vraag vra, geen twyfel is te dom, het ons almal waar jy is en ons is altyd bly om te help. Ons het ervaar lede van regoor die wêreld, so as jy nie in staat is om handel te dryf, terwyl Pierre is om is, is daar gewoonlik iemand daar met wie jy die uitruil van idees kan gesels. Die forum is letterlik 'n chatroom waar almal sê vir my. dwaal. mekaar wat ambagte hulle weer in en neem en waarom. Dit is werklik die beste opvoedkundige hulpmiddel op die werf. Daar is altyd iemand beskikbaar om vrae te vra en weiering idees af van en dit is altyd gons op 'n Vrydag met al die gelukkige mense wat gemaak honderde pitte vir die week vyf. Ek het met FMP was reg van wanneer dit die eerste keer begin en het gevind dat dit professioneel uit te voer en een van die beste plekke om te leer hoe om handel te dryf. Ek het eers onlangs geword deurlopend winsgewend en dit was deur wat ek geleer het by FMP Robbie - Nieu-Seeland Ek het nou met Forex Mentor Pro vir meer as 'n jaar en jy nie t bly met iets wat lank nie, tensy dit die moeite werd Die mentors elke voorsien is ontleding en updates twee keer 'n week en ek moet sê dat Marc veral ongewone akkurate kan wees. As ek kon gee 6 sterre, sou ek. Vir wat dit kos, vyf jy net gekry het om dit te probeer WOW. is die enigste manier om Marc Walton en FOREX MENTOR PRO omschrijft. Ek vyf is besig forex nou leef nou vir ongeveer 3 jaar nou en het duisende spandeer probeer om te leer hoe om nie te gaan breek met min sukses. Toe kom Marc met sy lae sleutel benadering en eenvoudige metodes te volg en binne enkele dae was ek geld maak. Marc is 'n natuurlike onderwyser wat jy hou kan te kenne gee wat hy doen. Die webwerf het baie video's en e-boeke te bestudeer wat alles wat jy nodig het om 'n selfversekerde handelaar geword. As jy wil 'n onafhanklike traider gee dit 'n probeer. Oor die jare het ek elke 97 heilige graal gekoop daar buite, en ingeskryf is by meer dienste as wat ek omgee om te erken dat, maar dit is die enigste een wat ek vyf is verskuif na 'n hersiening te skryf. Die diens is uitstekend, die inligting is van onskatbare waarde, en al ondersteun deur die toewyding en nederigheid van Marc en span. As hierdie diens jy t daar doesn kry, niks sal. Persoonlik, ek kan nie hoogs genoeg van die diens spreek. As jy aansluit, sal jy nie teleurgesteld wees nie. En glo my, ek don t sê dinge soos hierdie liggies Paul - St Albans Verenigde Koninkryk Hierdie ouens is regtig in die besigheid van die saak nie in die besigheid van bemarking handel. Hul materiaal is duidelik, tot op die punt en hulle leer hoe om die mark te ontleed en te handel dit winsgewend Ek sal die webwerf vir almal aanbeveel. Die ware Jakob. 'N moet vir enige iemand ernstig is oor om 'n handelaar. Ek ve 'n lid vir meer as twee jaar. Een van die beste op die net AL - Phuket, Thailand Beslis die beste forex site op die web. Geen rook en spieëls. Net 'n groot gesonde verstand en verstaanbaar onderrig. Is soos tien keer die prys Dit is die ware Jakob. Uit al forex swendelary daar buite die, daar bestaan ​​'n eerlike en doeltreffende diens, en dit is goedkoop ek net links 'n diens wat was 497 per maand Marc is eintlik eerlik. Plus geen betaal testamonials, geen kak, geen upselling en so aan. Dit klink te goed om waar te wees, maar dit is 'n ware. Na aanleiding van sy soektog na 'n paar weke, het ek besluit om al my vorige aanwysers en idees te laat val en gee sy stelsels 'n go met 'n oop gemoed. Na nou dit deur middel van, ek don t wil terug na my ou goed Ek is bly ek m nie probeer om te kompeteer met hom (jammer ou Service), maar voel baie geseënd dat ek verwys na hierdie diens gaan. Ongeag van jou ervaring vlak, daar is iets vir almal hier. Ek sien sy 1 vir die 7 dae proef maar whats die volle koste van jou diens As jy aanhou met ons diens na die verhoor u lidmaatskap sal 47 / maand kos. Maar jy kan jou lidmaatskap te eniger tyd gedurende of na die proeftydperk kanselleer. Neem ek die 1 verhoor, maar besluit dit is nie vir my sal ek aangekla word meer geld No. As jy besluit ons diens is nie vir jou net jou lidmaatskap enige tyd kanselleer binne die proeftydperk en jy sal nie gehef word enige verdere ledegeld. Ek werk voltyds, kan ek gebruik van jou diens en handel maak steeds rondom my werk Ja Ons fokus hoofsaaklik op swing handel so dit is nie 'n probleem. Gewoonlik kan jy jou inskrywings, tot stilstand kom, teikens en kyk terug later in die dag. Om die waarheid te meeste van ons professionele handelaars verkies om nie te wees op hul kaarte heeldag en sou eerder uit doen ander dinge. Moet ek die vorige handel ervaring om aan te sluit Forex Mentor Pro Geen ondervinding nodig nie. Ons dek alles wat jy nodig het om te begin in uit Forex Stigting natuurlik wat jy volle toegang tot wanneer jy aansluit sal hê. Hoe lank sal dit my neem om 'n winsgewende handelaar Dit wissel van handelaar tot handelaar geword sodat ons jou nie 'n presiese bedrag van die tyd kan gee, 'n paar lede dit kom haal vinnig en blink terwyl ander veel langer neem. Maar as jy vashou aan dit wat jy sal maak dit Moet ek 'n ander duur dienste aan te leer om handel, soos kartering Nee, ons sal jou wys waar jy 'n kartering platform en alles wat jy nodig vir gratis kan kry. Jy kan 'n gratis demo rekening te gebruik terwyl jy leer so daar is geen ander koste verbonde. Het jy 'n sein diens aan te bied, sodat ek jou ambagte kan kopieer Nee, hoewel ons verduidelik waar ons is op soek na die handel in advance ons nie 'n sein diens. Ons doel is om jou te leer hoe om winsgewend handel vir jouself, sodat jy is nie afhanklik van ons in die toekoms. Wat is die minimum bedrag wat ek kan handel met 'n lewendige rekening by 'n paar van ons aanbeveel makelaars jy kan 'n lewendige handel rekening oop te maak met so min as 200 maar ons het altyd aanbeveel dat jy begin op 'n demo rekening totdat jy 'n goeie begrip van die saak . Risiko-Openbaringsverklaring: geldeenhede op marge behels 'n hoë vlak van risiko wat nie geskik is vir alle beleggers kan wees. Hefboom kan werk teen jou net so maklik as wat dit kan werk vir jou. Voordat jy besluit om geldeenhede handel te dryf moet jy noukeurig oorweeg jou handel en finansiële doelwitte, vlak van ondervinding, en aptyt vir risiko. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van 'n paar, of dalk al jou handel kapitaal kan volhou. Daarom moet jy nie 'n handel rekening met geld wat jy nie kan bekostig om te verloor te finansier. Dit word aanbeveel dat jy advies van 'n geakkrediteerde finansiële adviseur indien u enige twyfel het oor die vraag of die valuta handel is reg vir jou. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek op hierdie webwerf te bereik. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Enige verliese wat deur handelaars onsuksesvol in die toepassing van hierdie idees of metodes is die uitsluitlike verantwoordelikheid van die handelaar en Forex-baas en sy skoolhoofde, kontrakteurs en regverkrygendes sal teen vervolging veilig gehou word in enige vorm. Kopiereg ForexMentorPro Alle regte voorbehou wêreldwyd. Clickbank is die handelaar van hierdie produk. Clickbank is 'n geregistreerde handelsmerk van Click Verkope, Inc. n Delaware korporasie geleë op 917 S. Lusk Street, Suite 200, Boise Idaho, 83706, VSA en gebruik met toestemming. Clickbank se rol as handelaar nie 'n endossement, goedkeuring of hersiening van hierdie produk of enige eis, verklaring of mening wat in die bevordering van die produk uitmaak.

No comments:

Post a Comment